RSS
Save on hotels with HotelsCombined.com

המלך שלמה באילת


במידה והחלטת להגיע ולנפוש באילת, אין ספק שאחד מבתי המלון המומלצים ביותר שכדאי לך לבקר בהם הוא בית המלון המלך שלמה, שנחשב כיום לאחד מהמלונות הטובים ביותר והוותיקים ביותר בעיר.
מלון המלך שלמה הינו מלון השייך לרשת "מלונות ישרוטל" שמנהלת בנוסף לבית המלון עוד מגוון רחב של מלונות באילת וביעדי תיירות נוספים בישראל.




כל השירותים והפעילויות שמחכות לך במלך שלמה אילת

כפי שציינו בית המלון המלך שלמה באילת הינו מלון ברמת חמישה כוכבים, כאשר כיום המלון מתאים לזוגות, משפחות וכמובן לכל דכפין.
בית המלון המלך שלמה באילת מעניק מגוון רחב של שירותים ואטרקציות לאורחים המגיעים להתארח בבית המלון, כגון: חדר אוכל מפואר בעל תפריט קולינרי עשיר במיוחד שבו ניתן ליהנות מארוחת הבוקר, צהריים וארוחת הערב.
טרקלין שבו ניתן לאכול כדבריו של בית המלון "כמו מלך", צוות בידור של רשת מלונות ישרוטל, פעילויות לילדים לאלו המגיעים להתארח בבית המלון עם כל המשפחה, בריכת שחייה, אינטרנט אלחוטי ברחבי החדרים ובית המלון, חדר משחקים, שירות חדרים, פאב המלך שלמה, חדר כושר לנוחיות האורחים, שירותי כביסה וניקוי יבש, חדר כנסים וישיבות לאלו המעוניינים לערוך את הכנס והישיבה בבית המלון, שירותי קונסרייג', נגישות לנכים וכדומה.

המלך שלמה באילת - מומלץ במיוחד למשפחות

אין ספק שכיום הבחירה בבית מלון באילת היא בחירה לא קלה, כאשר כיום ישנם מאות מלונות באילת אשר מציעים מגוון רחב וגדול במיוחד של אפשרויות, אלו מכם שמתעניינים לרדת לאילת עם כל המשפחה יכולים בכיף ובשמחה ליהנות בבית המלון המלך שלמה באילת שנחשב כיום למלון משפחות ולאחד המלונות הטובים באזורו ובתחומו, אין ספק בכלל שאחד מהיתרונות המרכזיים של בית המלון בנוף לכך שהינו מעניק את כל השירותים השונים זה כמובן האווירה המיוחדת והמפנקת של קרבה למרכז העיר ולמרכז הבילויים של אילת, כך שבידה והחלטת ליהנות מסיבוב קניות או שופינג, או לחילופין החלטת שאתה מעוניין ליהנות מבילוי באחד מהפאבים או המועדונים הנמצאים בסביבה, אתה יכול להיות בטוח שאתה נמצא במרחק הליכה והכל לרגליך.
לדף הרשמי של בית מלון המלך שלמה מרשת ישרוטל: http://www.isrotel.co.il/isrotel_king_solomon

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 תגובות:

נתן44 אמר/ה...

המלון שלמה מלון מ-ד-ה-י-ם, לפעמים קשה לשייך את האווירה הזאת לאילת, אבל באמת נותן תחושה יוקרתית. ללא ספק מהפייבוריטים כשזה מגיע לבתי מלון באילת - השירות, הנקיון, המתקנים באמת ברמה גבוהה יחסית למלונות אחרים בעיר.

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוג תיירות באילת, במידה ותגובתך תמצא בלתי אפקטיבית צוות הבלוג ימחוק את תגובתך.

Save on hotels with HotelsCombined.com